Bas: standaard hou ik me met vallejo washes bezig. Nu heb ik bij dit model voor het eerst dus ook wat mig/ak spul gebruikt (die "fresh engine oil" en "machine grime") en dat is mooi spul. Dus... ondanks dat ik niet teveel losse potjes van teveel verschillende merken wil hebben... waarom is die "track wash" van mig/ak specifiek lekker voor de wielen? Of bedoel je voor de drijfstangen? Heb je een voorbeeld ervan in je eigen draadje? Misschien moet ik die AK washes sowieso eens proberen, want 100% tevreden ben ik niet gelijk met vallejo.
Ook het rechtzetten van die windleiplaten lijkt realistischer, al weet ik niet zo goed waarom. Op de eerste foto kijken we naar de binnenkant van het rechteroor. Dat lijkt mij nu aan de onderkant te veel naar binnen gebogen. Je hebt volgens mij al eens een opmerking gemaakt over de stand van die windleiplaten. Hoe zit dat eigenlijk?
Waarom Track Wash voor wielen en drijfstangen? Omdat het een mooie olieachtige vervuiling achterlaat, nadat je met thinner het bijgewerkt hebt. Eigenlijk alles wat rood is op een Duitse stoomlok, krijgt een laag Track Wash.