Pfff heb nu al spijt dat ik deze gekocht heb.Ik dacht zo ooo deze sluit ik gewoon mee aan op de baan spanning en ik isoleer alle railsen van de wissels die aan de kruising zitten.
als je een makkelijke oplossing zoekt, kies er dan voor om beide wissels altijd tegelijk te schakelen, dus altijd beide naar rechts of beide naar links.
Jij rijdt digitaal (DCC, DR5000-centrale). M.a.w. je hebt 2 parallelle sporen die zich splitsen in 2x2 parallelle sporen, en beide rails hebben de plus en de min aan dezelfde kant. Dus als je dat tekent (meestal doen mensen dat met rood en blauw omdat de spoorstaven standaard zwart worden weergegeven), zie je zo waar het schip strandt.
Goeie tip, Leen. Die werken dus goed?
Ik ben niet zo'n voorstander van frogjuicers en soortgelijke schakelingen. Er moet eerst een kortsluiting ontstaan voordat ze omschakelen. Wat mij betreft liever de polariteit direct goed zetten aan de hand van de gekozen route.
MvgErik