Viersporig vanaf Driebergen en voor Utrecht de grond in of er over heen. Niet van dat benauwde 😉
of een paar sporen zonder perrons? Zoals elk (wat groter) station die voor allerlei saneringen wel had
Maar het aantal sporen is dus niet het probleem op CS.
Ik meen me te herinneren dat die doorgaande sporen in het verleden vooral ook werden gebruikt om goederentreinen door Utrecht CS te leiden. Hoe gaat dat vandaag de dag dan? Denderen die gewoon langs de perrons?Steyn
ik WIL niks... probeer alleen maar een beetje creatief te denken, maar goed.Waarom doorgaande sporen? Voor doorgaande treinen. Als je die langs perronsporen laat doorrijden krijg je geheid vertraging omdat er treinen in de weg zitten die niet op tijd rijden. Ik vraag me dus af, of het zin zou hebben op een of meerdere verbindingen treinen in te leggen die noodgedwongen wel door Utrecht moeten, daar misschien zonder stoppen kunnen doorrijden, dan verminder je misschien de hoeveelheid overstaps en de drukte
Plus dat je daar het aantal in n uitstappers op centraal verkleint.