Waren dat soort etablissementen in 1970 al in de Eifel te vinden?
Seit Ende der 1950er Jahre haben Italiener auch einen unglaublich großen Einfluss auf die deutsche Gastronomie und Esskultur ausgeübt
Waar ik ook wat fronsend naar kijk is het opschrift van het grote gelige pand: een pizzeria. Waren dat soort etablissementen in 1970 al in de Eifel te vinden? Ik heb het gevoel dat je het toen nog met echt degelijke Duitse Bratwurst of Wildschwein moest doen in plaats van die buitenlandse rariteiten
44's draadje... hm, ja, compleet niet opgelet of daar iets over grondverf staat. Ik zal eens gaan zoeken.
Hmmm... ik geloof niet dat dat er in staat. Voor de wielen heb ik nog nooit grondverf gebruikt. Dat houdt best wel lang, en als op een gegeven moment de slijtage zodanig is dat er iets aan gedaan moet worden, dan is het ook vast wel tijd om het een keertje opnieuw te doen. Nieuwe materialen, nieuwe technieken, nieuwe inzichten... Al te grote beschadigingen die optreden voordat je eraan toe bent om de boel opnieuw aan te pakken kun je tussendoor ook wel even wegretoucheren.