Vooral die tweede foto is leuk. De verlichtingsmast net achter de waterkraan, dat is een detail dat ik denk over te gaan nemen.Wat me ook opvalt is de ondiepe put, die is duidelijk alleen voor het ontslakken bedoeld, niet voor inspecties. Hm. Dat bevalt me misschien toch beter dan m'n huidige idee van "dump het maar tussen de sporen". Dat kàn volgens mij wel, maar... 't Betekent wel extra werk, maar da's ok.
Op stummiforum ben ik er inmiddels achtergekomen dat die "H"-borden waarschijnlijk niet nodig zijn op m'n eindstation. Dat was voor mij onverwachts. Ik zie op jouw foto's ook geen dergelijke borden staan voor binnenrijdende treinen, terwijl ik die wèl op die plekken op m'n huidige station heb staan. Tijd voor wat nachbesserung
Heb je toevallig ook een foto van dit eindstation genomen in de richting van Kall? Ik ben benieuwd of daar nog iets staat qua borden (vooral "H"-borden).
En je moet af en toe in de lok blazen om de rookgenerator "aan te slingeren".