Reinout die zich nu waarschijnlijk afvraagt hoe die achtergrond ooit om/in elke hoek/spelonk/en krocht moet worden gefreubelt
Vanavond is trouwens de kennis langsgekomen die de 043 en de 218 bij me ingeleverd had. De 043 is weer mee naar huis waar 'ie zorgeloos over vrijwel alle wissels heen rijdt. Tot grote vreugde!De 218 blijft nog even achter omdat ik ook naar het oude ESU command station (eerste editie, meen ik, er staat een (c) 2005-2009 bij...) zou kijken. En dat command station detecteert wel via railcom de 043 met een lokpilot standard decoder, maar hij detecteert niet de piko 218 met een identieke lokpilot standard dekoder. En ook niet mijn 57er met, weer, een identieke decoder.Ook als ik 'em vraag om op het programmeerspoor een lok te detecteren dan vindt 'ie niks. Hij zegt dat er geen lok op staat.Wat me opvalt is een knipperend symbool "dcc" links bovenaan in het scherm, zie pijl:Wat betekent dit? Is er een oplossing voor? De drie decoders zijn identiek....(Met de multimaus zijn ze allemaal perfect te programmeren, ter info.)