Ten aanzien van je Magirus frontstuur brandweerwagen nog een opmerking. Volgens mij waren in 1973/'74 de spatborden en grille niet wit maar zwart. Pas eind jaren '70 / begin jaren '80 kwam in de mode dat de accenten wit werden, in ieder geval bij de korpsen van Twente (mijn aandachtsgebied). Almelo had drie van dergelijke Magirus-materiaalwagens. De zwarte accenten werden pas jaren na aanschaf wit gespoten.
Ik vind deze baan erg mooi worden, zeker met die achterkant er bij.Daar moet ik ik ook eens aan gaan denken.Ga zo door.
Leuk te zien dat je met het (dwars) plaatsen van enkele huizen al veel meer diepte weet te maken. Het lijkt alsof de huizen ook niet evenwijdig aan het (voorste) spoor staan, ook dat ziet er fraai uit. En je hebt zo een mooi verdwijnpunt gecreeerd.
Wat betreft die plan U. Een intern stemmetje zei vast dat je die echt toch moest hebben . Gelukkig wisten je zoon en een wijze uit het Oosten je daar aan te herinneren
Jeroen,Wat een prachtbaan ik heb je draadje nu pas gezien,erg inspirerende baan ,mooie details en scenery(brug/station)en een geweldige collectie rollend materieel.Mijn complimenten,Roel
Prachtig zeg! Complimenten.Vraag van welk merk is jou station/perrons?Groetjes Marc (Die eindelijk langzaam aan zijn jaren '90 baan gaat beginnen😄)
Dan moet je toch een ruggengraat van slagroom hebben als je je door zo'n blaag en een huiskat laat overhalen om zo'n slordige € 500,= extra uit te geven...
Dat zijn nog eens teksten, waar hààl je het vandaan…
Ik zeg; kat naar het asiel en zoon naar een kostschool
Heel erg mooi! Wel een beetje een materieelshow zo: van elke kleur één exemplaar. Zou er een gele bijbestellen.
Kijk, hieruit kán ik niet anders concluderen dan dat jij geen kat(ten) thuis hebt, Eichddraig. Neem nou van mij aan: een hond heeft een baas, maar een kat heeft personeel. Luister nou maar gewoon naar dat beest, want je trekt vroeg of laat toch aan het kortste eind.Zo kat, en nou in je mand en slapen please!
En jij denkt wel een kat te kunnen commanderen?
Om echt binnen je dienstregelingjaar te blijven, zal je de 139 moeten omnummeren naar 148 of 152. De 148 had op 9 juli 1973 zijn laatste rode dag. De 152 ging op 27 augustus 1973 zijn laatste dag in als rood treinstel. De 139 had zijn laatste rode dag op 27 april 1973.
Zo kat, en nou in je mand en slapen please!Jeroen
En wie hebben we daar... De Markies van Henkelo tot Cassis... Plakt Fordjes op een PON-trein, zanikt de ganse dag aan je deskundige hoofd over lijstjes en valt je continue lastig over samenstellingen...
Ja, zo'n achtergrond maakt inderdaad echt een wereld van verschil! Vooral doen dus!Jeroen
Dol op actering ook, doe je goed
De revisiekaart van P.W. van der Vlist meldt aankomst 148 Hlm 12 juli 1973, maar wellicht was de de mBDk al op 9 juli in Tb binnengenomen.
Om te voorkomen dat je nog meer U's moet kopen, kan deze kat wel bij ons komen wonen 🙃🙃
Wel stoer hoor, al die Plan U's. Vanaf wanneer zijn die grijze deuren eigenlijk? Dat is maar heel kort geweest dan denk ik?
Je had dan ook een goed voorbeeld gezien ....... toch
Mooi hoor, de DE3 van de buren erbij gehaald?
Neem jij die Oldenzaalse kat maar