Een hoop werk, maar uiteindelijk is het gelukt en dat is het belangrijkste .Ik heb nog niet eerder gereageerd maar ben onder de indruk van je baan en de foto mogelijkheden. Het zal vast ergens staan (maar ik heb het niet kunnen vinden), wat zijn de totale afmetingen?Groeten,Rogier
Dapper, Jeroen! Kan me de keuze voorstellen, maar zou wel even slikken voor ik er toe over zou gaan.
Jeroen,Mooi verhaal over jouw VIP-car en alle rare dingen die naar voren komen bij zelfbouw, ook als is het een prima bouwkit Doet mij er aan denken dat ik ergens nog zo een bouwkitje heb liggen. Maar de tijd vinden met al die projecten Luxe probleem Eerst maar eens de ElD-5 afmaken en dan zien we wel verderRob
Dit draadje gezien? Wellicht voor jou ook interessante bijvangst gezien je dienstregelingsjaren.
Dit draadjeIk dacht trouwens dat je alleen 1974 deed. Is daar nu 1973 bijgekomen, of heb ik al die tijd niet goed opgelet? Of bedoel je misschien winter 1973-'74 (nov-mei)?
Het is dus de schuld van die kat én van mijn zoon......
Dat fraaie rood met die grijze zwenk-zwaaideuren én de witte NS-vignetten. Gewoonweg heerlijk om te zien!
Koos ik dan voor het dienstregelingsjaar 1973 / 1974,
Katten zijn sluwe beesten. Laat je vooral NIET door hen verleiden.
Dan moet je toch een ruggengraat van slagroom hebben als je je door zo'n blaag en een huiskat laat overhalen om zo'n slordige € 500,= extra uit te geven...