Die trein is er afgelopen voorjaar ook daadwerkelijk gekomen. Uiteraard in de samenstelling zoals deze hoort:DB 220 + NS Stalen-D IV + Plan-D B + A + B + B + BDe complete trein
Al langere tijd had ik de wens om reclames op een aantal reclamebanen aan te brengen.
Mijn perrons zijn inderdaad ietsje te hoog, maar de overkapping hangt op 6,5cm boven de spoorstaaf. Dat is ongeveer gelijk aan de rijdraad. Dat komt op mij niet vreemd over.Jeroen
Dat ziet er erg gaaf uit Mvg Jamie Diks
Hoi Jeroen,Vanwege de regen deze week is bij mij het modelbouwseizoen begonnen. Kun jij nu ook weer verder met bouwen ?Ik kijk uit naar updates. Dat het zichtbare hout voor de perrons maar snel mag verdwijnen onder mooie scenery.Vriendelijke groet Ruud B.
Nou Jeroen, dat te hoog valt best mee. Kijk maar eens naar deze Plan E rijtuigen in Weert en vergelijk de bovenste trede met de foto van je eigen Plan E.Geeft ook een idee van de hoogte van de perronverlichting (zelfde perspectief als het bovenleidingportaal).
Hey Jeroen, Ik heb je topic op mijn gemak (in een paar dagen, dat dan weer wel) doorgelezen en mijn complimenten, een hele gave baan en een mooi tijdperk!Een goede inspiratie en een hoop handige tips.
Blij dat je er weer bent Jeroen Mvg, Erich
Heb je nou een gele DE-II met een marktwaarde van 700 euris gesloopt om de vipcar rijdend en functionerend te krijgen, begrijp ik dat goed??Mooi ding wel geworden, trouwens.Ik snap niet dat ding ontspoorde. Op mijn M-baan reed zelfs rp25 feilloos, zij het met een kleine aanpassing tegen wegzakken in wissels. Gelijkstroomwielen hadden geen last van wegzakken overigens.GroetHuup