Cees,wat jij daar tekent is hetzelfde wat ik voorstelde. Alleen stel ik voor om mechanische contacten te gebruiken in plaats van reedrelais. Voordeel: een mechanisch contact wordt bediend door alle flenzen, dus de eerste as die er over rijdt schopt het relais al om. Je bent niet afhankelijk van een magneetje onder de trein dat dan altijd vooraan moet zitten.
Ik twijfel er niet aan dit zal wel goed werken ,maar zetten we hiermee de klok geen 25 jaar terug? Reed kontakten en wiel kontakten. Ik denk dat de meesten onder ons digitaal rijden (digitaal bestaat ondertussen al meer dan 10 jaar) en dan zijn er eenvoudiger en efficientere oplossingen.Groeten Flip
Ik twijfel er niet aan dit zal wel goed werken ,maar zetten we hiermee de klok geen 25 jaar terug? Reed kontakten en wiel kontakten. Ik denk dat de meesten onder ons digitaal rijden (digitaal bestaat ondertussen al meer dan 10 jaar) en dan zijn er eenvoudiger en efficientere oplossingen.