Dan heb je twee dagen een pakketje. Ook leuk
Van mij nog een ervaring met PostNL:Ik had de tracking aan op mijn PC en controleerde af en toe de verwachtte bezorgtijd.Het was bijna zover! Toen ineens de melding dat de bezorging niet was gelukt, het pakket ging naar het servicepunt Watte??? Ik was geen moment weggeweest die dag en het pakje had desnoods in de brievenbus gekund Tsja, kon zijn dat ik de bel niet had gehoord... Dus; ik naar het PostNL punt in de Hubo.De mevrouw daar zei dat ik niet de enige was. Zij vermoedde dat de "bezorger" er geen zin meer in had gehad en de pakjes daar maar had gedumpt
Bij ons worden de hele maand alle pakketjes van PostNL bij t pakketpunt gebracht, ipv aan het huis Van de hele buurt…Ik blijf maar klachten indienen, wordt niks mee gedaan.Zo hinderlijk
Hele andere straatnaam, zelfde huisnummer.Conclusie; het niveau van deze gasten wordt er zeker niet beter op.... Kan er wel een klacht over indienen maar heeft denk ik vrij weinig zin
Maar zeg dat dan, toch?