Er lijkt veel vertraging te ontstaan wanneer een pakket uit België met B-post wordt verstuurd. (Eigen ervaring). Dan zijn levertijden van 2 weken geen uitzondering. Als er een pakket via (bijvoorbeeld) Dpd wordt verstuurd vanuit België gaat alles vrij soepel. Groet Dennis
DHL? Drie keer pakketjes besteld, drie keer beweerd in T&T bezorgd te zijn, terwijl ze toch echt ergens anders waren. Ik weiger DHL voortaan, en vraag om een alternatief.
De biedingen en levering door de afzender zijn niet zo vaak het probleem, wel dat de bezorger te beroerd is om, als de deur niet snel genoeg open gaat, uit z'n bus even een niet-bezorgd briefje te pakken. Zo heb ik afgelopen periode zeker 5x een pakket op het afhaalpunt moeten halen zonder enige kennisgeving, het is dat de track &trace code mij op het spoor zette.Maar mijn bestelling via Ebay in Spanje was niet zo gedetailleerd via track&trace te volgen: dit pakket heeft zonder dat ik dat kon weten een week op het afhaalpunt gelegen en is teruggestuurd naar het buitenland. Dat is gewoon schofterig omdat je zo niet eens in staat gesteld wordt je pakket zelf op te halen, ik kon niet eens zien dat het al in Nederland was .
Ik heb ongeveer 20-30 pakketten per week die door DHL gebracht worden, 40 % van deze pakketjes gaat fout, of te laat, of kwijt, of kapotGevolg was wel dat ik bij een spoedorder die perse geleverd moest worden aan het NSM, ik "even" op en neer naar Dokkum kon, puur omdat ik niet kan vertrouwen op DHL
DHL is dramatisch. De dag dat dit bedrijf failliet gaat, hang ik de vlag uit.