1700 wordt met noodgrepen rijdende gehouden. Mankeert nog wel het e.e.a aan hoor.
Huh, hoe oud zijn de IC-Berlijn rijtuigen momenteel? Heb niet echt het idee dat ze oud zijn? Voldoet gewoon, prettige stoelen, airco, rustige loop
In de 70s/80s hadden ze de 1100/1200/1300 ook een grote opknapbeurt gegeven, en niet veel later kwam de 1600 toch bleef het tot eind 90s gewoon rond rijden.Waarom kan de 1700 geen grote opknapbeurt krijgen?Zie zat filmpjes waar de NS ICR(m) ICM(m) DDZ/VIR(m) dat materieel opknappen moderniseren veel goedkoper is dan nieuw materieel aanschaffen...
Ach, NS hoeft toch niet op de kosten te letten, de overheid betaald wel.
Huh, hoe oud zijn de IC-Berlijn rijtuigen momenteel?Heb niet echt het idee dat ze oud zijn? Voldoet gewoon, prettige stoelen, airco, rustige loop
Nou, vanaf midden jaren tachtig ofzo?
Dacht het niet.Hoeveel ritten en hoeveel kilometers maken die locs bij de goederenvervoerders per week?Wat is de defectenstand?Wat kost revisie?Wat kost huren?
De kosten om ze in de vaart te houden weegt niet op tegen de kosten van de huur/lease van een moderne meerspanningsloc. Daarom rijden een aantal goederenvervoerders nog altijd met een aantal 16/17/1800'en, puur vanwege de kosten, niet omdat ze het zo leuk vinden.
Onzin, zowel inhoudelijk als grammaticaal.groetenHendrik Jan
De vraag ging over de 1600'en die in Nederland in de goederendienst rijden André. Was een reactie op je eerdere post. Ik denk dat die locs aanzienlijk minder kilometers per week maken dan verwacht wordt van de locs die de Berlijntreinen tot de grens trekken. Dat is voortdurend heen en weer pendelen.