Ik heb zo'n idee dat de aansluiting naar de ROTEB eigenlijk de meest rechtse aansluiting van Braat is.
Bron: NL-RtSA_4232_XV-41-01
..... er van uitgaande dat als je bij een afgesloten domijn mag komen, je het ook mag gebruiken. Was handig geweest wanneer de NVBS expliciet zou vermelden dat zij bezwaar heeft op verdere publicatie.
Ik was dus degene die NVBS-foto's 'leende', er van uitgaande dat als je bij een afgesloten domijn mag komen, je het ook mag gebruiken. Was handig geweest wanneer de NVBS expliciet zou vermelden dat zij bezwaar heeft op verdere publicatie.
Auteursrecht14. Het is niet toegestaan door auteursrechten beschermd materiaal op Beneluxspoor.net en/of de daaraan gerelateerde sites en databases te plaatsen, tenzij het materiaal onder auteursrecht van de individuele gebruiker valt, of deze schriftelijke toestemming heeft van de eigenaar van de auteursrechten. De individuele gebruiker is zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de door hem of haar geplaatste berichten. Bovendien heeft de individuele gebruiker zich bij registratie op Beneluxspoor.net akkoord verklaard om de eigenaars van dit forum, de aanverwante websites, het bestuur en hun helpers te vrijwaren van enige door hem of haar veroorzaakte schade
De Pretorialaan kruist de Paul Krugerstraat waar deze 'doodgewone' foto is gemaakt.15-08-1962-NL-RtSA-4273-L-7149-65423c39726aa.jpgPaul-Krugerstraat-15-08-1962-NL-RtSA-4273-L-7149Hier zijn de TV antennes goed te zien.
Waarom zou je als iets vind in een afgesloten domein, vrijelijk kunnen publiceren?michel
Ik kom hier natuurlijk voor het spoor, maar wat een geweldige automodellen staan er op de foto's!En wat zijn die plakkaten naast/boven de deuren? Het lijken wel deurwaardersexploiten of zo. Ik ben niet heel juridisch geschoold dus of het woord goed is weet ik niet.