Heb je geen oude UTP kabel, die ff strippen en je hebt draadjes zat met verschillende kleuren
Tweelingsnoer ?GroetjesArthur
Dan wordt het tijd om er twee tientjes tegenaan te gooien en een meter of 200 te scoren. Kun je even vooruit, al zul je er ook snel genoeg achter komen dat het, als je eenmaal flink bezig bent met draden trekken, als sneeuw voor de zon verdwijnt
Daarbij heb ik voor mezelf een soort bouwverslag gedurende het prutsen, is ook wat waard !
Enne, je bouwt voor jezelf.Dus daar ligt ook je verwachtings patroon..
het is maar net wat je van je eigen draadje verwacht. Jouw draadje is ook zoiets wat ik de moeite van het volgen waard vind, leuk om te zien hoe je bepaalde oplossingen bedenkt.
Floris gewoon blijven typen. Lezers tonen belangstelling en daar heb jij niet over te klagen. Blijf schrijven hier (en reageren in andere draadjes als je dat wilt) maar ga vooral door met de modelbaan.PS. Draden trekken is het vervelendste van het geheel. Jij zit net in die fase, dus even doorbijten (niet de draden ).
Hey Floris, als het van het aantal commentaren gaat afhangen haak ik ook af ......gewoon lekker door doen. Jammer genoeg kom ik wat tijd te kort de laatste maanden maar wil af en toe wel weer 's wat zeiken
Even voor mijn beeldvorming, wat was jou verwachting dan bij het openen van dit draadje?