Bovendien heb ik zoals ik al zei,nu niet het idee dat wat hier wordt gedaan zo bijzonder is,dat dat het vermelden waard is.(zeker niet als je ziet wat anderen tentoonstellen.)
omdat je hier een draadje hebt wat bij vele een verwachting schept dat er regelmatig een update moet wezen.(zo voel ik dat zelf,raar of niet,maar dat is nou eenmaal het gevoel)
Sommige van de volgers van dit draadje,zullen dit bericht als "schokkend" ervaren.Maar ik kap ermee om hier nog verdere vorderingen te plaatsen.De tijd die ik erin steek en de reacties die terug komen ,rechtvaardigen het voortbestaan van dit draadje niet meer.Degene die me hebben geholpen,zullen t.z.t. wel weer,is van de "voortgang" te zien krijgen.Maar ik ben momenteel van mening,dat het me niet brengt wat ik er van verwacht had.
Gewoon lekker verder bouwen, Floris, en daarvan (on)regelmatig wat laten zien. Het komt vaker voor dat er in het begin, bij een nieuw draadje, veel reacties zijn en dat dit dan wat wegebt. Niets bijzonders. Belangrijkste is zelf lol in de hobby te houden. Groet,Ruud