Maar zag ik nu iedere keer dezelfde zelflossers voorbij komen? Die butsen in de bovenrand waren wel erg identiek
Die trein met die mooie bruine lok mag wel eens langskomen in Hatzum!
Verhelderende en boeiende foto's van het geheel! De hoeveelheid zelflossers achter de loc op het filmpje maakt indruk.
Citaat van: g-jMaar zag ik nu iedere keer dezelfde zelflossers voorbij komen? Die butsen in de bovenrand waren wel erg identiekje hebt me aan het denken gezet, Gert-Jan. Ik zal daar nog eens een kritische blik op werpen.
Geduld, Jerry... Nog even wat zooi opruimen, alles nog een keertje grondig controleren, en dan... dan ga ik misschien wel met de scenery bezig.Dit gedoe met dat stootblokje is even een knullig tussendoortje, omdat ik even niet zo'n zin heb in opruimen.
... ben ik altijd op mijn hoede. Voor verborgen boodschappen, historische verwijzingen en zo meer.
Ik denk toch NL, dan kan ik die 2400 ook eens laten rijden. En ik fantaseer over een simpel, slaperig Gronings/Drents stationnetje, met een café vlak bij het station met een fietsenrek bij de deur. Daar moet dan wel Oranjeboombierreclame op.