Ik ben de eerste die toe zal geven dat deze foto op het eerste gezicht een wat onsmakelijke indruk geeft, maar als je weet waarvoor, en vooral wat het is, dan valt het wel mee.Ergens en ooit las ik iets over landschap vormen met geweekte eierdozen. (...)De illustratie toont dus een aan flarden gerukte en in water geweekte eierdoos, met de aldus ontstane masse wilde ik maar eens wat gaan experimenteren. Kijken of er nog houtlijm door moet, bijvoorbeeld.
Had de emmer ergens neergezet zodat de vezels nog wat meer aan gort konden weken en de massa zodoende wat egaler, wat 'gladder' zou kunnen worden.Daarnet de boel weer even opgediept, en het is nog mooi nat, maar verder niet 'gladder' geworden. Vandaag of morgen maar eens wat mee gaan doen. Bedankt voor die schop onder m'n geheugen!
Hij staat op de baan omdat ik 'm even wilde testen, maar zodra ik de muizenboel inschakelde was er een knetterende kortsluiting.Daardoor wist ik ineens weer dat het een wisselstromer was.
...er is een tijdscheur (SF) ontstaan ter hoogte van je Sbf, waardoor er een "gele een futuristische meettrein" in je Sbf terecht is gekomen.
3rail model op een 2railbaan