...een extra losspoor bij...
...nog een extra spoor aanleggen...
Vraag me overigens wel af wat dat mislukte tuinders huisje nou midden in je Bw doet
Ja, goeiemorrege! Dit stukkie is maar hooguit anderhalve meter hoor! En dan nog, die wissels pulk ik ook niet zomaar even uit m'n neus, daar moet ik hard voor werken.
Nee, een tuinhuisje is het niet. Zeg maar een hokje voor gereedschap, met een kacheltje erin voor als de ploeg er even een boterhammetje gaat kauwen. Of zoiets. Moet nog een schoorsteentje op. En de regenafvoer vanuit de goten moet nog geregeld worden.
Rustig maar, Jan. Kalm maar. Kom maar even bij ome Bas zitten. Wat is er aan de hand? Lukt het niet"...
Je maakt aardig progressie Jan, en dat bij deze temperaturen
Maar voor degene die lekker wil spelen (ik dus) komt 't allemaal wel goed uit.
..waarna de koe meteen z'n horens bij elkaar pakte en nog meer gaten ging boren
Mislukt? Meen je dat nou? En ik was er nog best groots op Nee, een tuinhuisje is het niet. Zeg maar een hokje voor gereedschap, met een kacheltje erin voor als de ploeg er even een boterhammetje gaat kauwen. Of zoiets. Moet nog een schoorsteentje op. En de regenafvoer vanuit de goten moet nog geregeld worden
'Rustig maar, Jan. Kalm maar. Kom maar even bij ome Bas zitten. Wat is er aan de hand? Lukt het niet met je trein?''Whoehoe! Ze zijn niet lief voor mij.''Wie bedoel je?''Die van de treinenclub. Snif. Ze willen dat ik steeds meer rails op mijn tafels leg, maar dat wil ik helemaal niet.''En Floris is stout.''Wat heeft hij gedaan?''Hij zegt dat mijn mooie kleine huisje lelijk is. Whoehoehoe!!'Ik sla een arm om Jan heen.'Maar die is toch helemaal niet lelijk? Je mag trots zijn op zo'n huisje.''Floris is niet lief. Snif.''Zal ik hem vragen, waarom hij dat zei?''Pfff... Laatst moest ik van die – hoe heet hij ook al weer? Oh ja: Basilicum – van hem dus ook al mijn ringloods kapot zagen en nu dit weer. Whoehoe!'Groet, Bas