Gewoon goedkope dikke motorolie, 50W20 oid van de Action of een andere dergelijke low-budget winkel
Ik heb zonet in de Karwei gekeken en daar keek ik toevallig bij de afdeling auto-spullen. Ik zag daar motorolie met aanduidingen als 5w-30, 15w-40 en 10w-40. Dus max 15 voor de "W" terwijl jij het over "50" hebt. Is dat een typfoutje of bedoel je echt ander spul dan dat ze bij de Karwei hebben?
Heb ik je zo blij gemaakt Paul? Waarmee dan? Met zo'n (bijna) volle bak kolen?
Voor Floris even het plaatje van de vorige bladzijde, met een kleine toevoeging, als illustratie bij Jerry's (correcte) antwoord:Ik wil onmiddellijk toegeven dat de foto niet bepaald uitblinkt qua scherpte, waardoor je dat pennetje zomaar kunt missen.inderdaad vanwege de grote kwaliteit van die foto,heb ik dat over het hoofd gezien Een erg aardig aanbod overigens, van dat ATF, waar ik in principe ook best gebruik van wil maken. dan zouden we via Houten of zo wel eens iets kunnen regelen, denk ik. Voorlopig rijdt het circus bij mij redelijk storingsvrij. In ieder geval heel erg bedankt!
Ja, ik vrees dat de diversiteit in dit draadje gaat afnemen. Regelmatig foto's van spoor 6 van het Sbf in allerlei toestanden.Groet,Gerard van der Sel.