Jammer dat je de wanden al hebt vastgeplakt, je had er prachtig malletjes van kunnen maken zodat je met giethars kopietjes had kunnen maken..
Eén puntje heb ik wel en dat heb je niet zelf gemaakt..: De draaistellen zijn gegoten en van het verkeerde soort met heel lelijke wielen met hoge flenzen erin. Ze halen echt de indruk van het modelletje een eind naar beneden en da's zonde..
Misschien zelf ook iets van styreen bouwen??
Oke!Voor de liefhebbers ; ik heb even gekeken bij de draaistellen die ik van Stig overgenomen had, en daar lag nog een merendeel bij met lagere flenzen:Lijkt beter, nietwaar?
Laatst wees ik je op een nummer van trains over de civil war. nav dit nummer zijn er commentaren, in een forum, geleverd waarvan ik weer via de newsmail op de hoogte gesteld ben.In deze commentaren zitten een aantal links die je infobehoefte weer kunnen bevredigenHierlangsHappy reading Jeroen
Ziet er al een heel stuk beter uit.. Ik vind de houten frame draaistellen alleen nog veel beter passen bij het soort oerwagons dat je aan het bouwen bent.. Vreemd eigenlijk dat daar echt niets voor te koop is, je zou er een productlijn voor kunnen opzetten..