..... ze hebben een vervoersbewijs, geen plaatsbewijs (tenzij je 1e klas reist)
Ooit eens gefotografeerd in Zwolle:[foto gecombineerde ICM met VIRM]Voor het geval dat een VIRM naar Lw of Gn niet genoeg is..... Greetz:Menno
Back on topic, wat gaat er straks gebeuren met de 1700'en? Die zullen straks met de DD-AR revisie ook minder werk krijgen.
Ze hebben zat ICRm stammen over. Waarom halen ze de VIRM dan niet weg uit de (20)800, en zetten ze er ICRm in.
Of zou je met 2 (kortere) stammen ICRm gekoppeld kunnen rijden, à la DDAR?
NIk merk de laatste tijd dat tussen Groningen/Leeuwarden en Rotterdam CS/Den-Haag CS niet alleen meer koplopers worden ingezet maar ook VIRM. Zal dat te maken hebben met de verbouwing van de koploper-viertjes?
Maar van de andere kant zie ik de ICRm graag terugkomen op die lijn.Rijdt veel comfortabeler dan een VIRM. (vooral op de wisselstraten, dat waggelt niet zo)En meer ruimte voor je bagage. (persoonlijk lever ik dan graag de halfuurdienst hiervoor in )
Waarom de 3500 niet doortrekken van Eindhoven naar Maastricht, en de 800 naar Heerlen.
Trouwens dat viertje wat altijd naar Maastricht rijd is echt niet zoveel meer capaciteit als 7 ICRm denk ik.
Geloof dat je tot 14 bakken mag. Dus VI+IV+IV kan ook nog. Dit komt alleen (bijna) nooit voor.
Omdat je met ICRm lastig kunt combineren en splitsen. Of zou je met 2 (kortere) stammen ICRm gekoppeld kunnen rijden, à la DDAR?
Sommige treinen worden ingezet onder de noemer "intercity" maar stoppen op alle station, bijvoorbeeld de intercity tussen Leiden en Utrecht via Alphen aan de Rijn.Nu probeert de NS al jaren om voor intercity treinen een toeslag te mogen vragen (wordt regelmatig via enquêtes voorgelegd).Dus als je DD-AR ombouwt naar intercity materieel en die laat je toch als initercity overal stoppen...Met de OV-chip kaart merk je als reiziger niet eens dat je dan meer betaald
Ik dacht dat het dan de titel sneltrein kreeg?InterCITY
Ik dacht dat de titel sneltrein niet meer bestond?