Heeft iemand Paul H. al eens gevraagd ,of het met Koploper zou gedaan kunnen worden?
Gewoon even een vraagje zo s88 wat is dat voor iets ?Ik heb zelf een roco trafo + een booster en een Roco multimuis kan ik dan zo s88 gebruiken?Ben pas sinds kort bezig met digitaal en heb in mijn baan helaas een keer lus de lus wordt in 2 richtingen gereden en de oplossing op de site van funckyrail spreekt me wel aan.Alleen weet ik niet zo goed of ik de oplossing van zijn site kan gebruiken omdat ik niet zo goed weet wat die s88 kabel inhoud en waar die wordt aangesloten op mijn centrale hopelijk kan iemand mij verder helpen Erik-Jan
Voor degene die digitaal rijden nogmaals de LK100 werkt probleemloos en eenvoudig in montage.Flip
@henk en aan alle andere ik rij niet met de lokmuis maar met de nieuwe Roco multimaus.En als het daar ook niet op past dan zit er niks anders op dan voor de LK100 aan te schaffen of heeft iemand anders nog een oplossing.Erik-Jan
Dan kun je gewoon de schakeling van Funky toepassen. Dat zijn gewoon twee of drie bezetmelders, welke twee of drie bistable relais schakelen.Die bezetmelders zijn de vervangers voor de reedcontactenof de mechnische contacten.Een andere oplossing is om een monostabiel relais over de eindafschakeling van een wissel mee te laten schakelen.MvgWim.
Een andere oplossing is om een monostabiel relais over de eindafschakeling van een wissel mee te laten schakelen.