Tot de zomer van 2017 stond er altijd nog een verblijfswagen van Strukton op het emplacement, die was ineens weg.
Gezien de spoorse traditie is de kans groot dat al deze activiteiten er op duiden dat de hele boel over een half jaar wordt opgeheven
Platte houten (rongen)wagons met die oude mastvoeten heb ik in het verleden ook veelvuldig gezien! Het waren oude mastvoeten die gerecycled werden. Beton werd er afgehaald waardoor het ijzer naar de schoothandel ging. De wagens kwamen als het nog donker was.
Vroeger veel gereden met lok 2400 en zelfs met de BBC- Henchel 2500, treinen met auto's van Peugeot, Nefkens was toen de grootste klant. Met het slagen voor de Electrische tractie ben ik er niet meer geweest. Er was vuilafvooer en een enkele goederen wagen. De spoorbouwers aan de andere kant zouden het spoor als opslag kunnen gebruiken.
toevallig dat ding dat nu op westplein staat?
Heeft iemand er misschien iets van gehoord? Zou de trein hier ooit weer terugkomen?
(...) nu Durail aan de andere kant van het spoor de deuren binnenkort sluit....
Zat er niet een spooraansluiting voor die containeroverslag? Of is dat verleden tijd? Of nooit geweest?
(...) nu Durail aan de andere kant van het spoor de deuren binnenkort sluit (...)
Zo'n 2 jaar later op 28-04-2015 is C van Heezik weer gestart met papiervervoer en door DBS gereden.Of dat vervoer nog steeds actief is is mij onbekend.http://www.spoorpers.nl/van_heezik.php