Hoi Fred,Leuk dat er weer een Nederlandse baan wordt gebouwd. Ik heb alleen mijn vraagtekens bij het spoor met stootjuk. Je moet nu van de hoofdbaan tegen de rijrichting in naar dit spoor en het stukje spoor tussen wissel en stootjuk is nu moeilijk bereikbaar en heeft niet echt een logische functie. Vriendelijke groet Ruud B.
Vroeger (1980 tot 2000) kwam ik vaak op dit station en had ook al jaren het idee dat nog eens te bouwen.Leuk om te zien dat jij dit nu gaat doen. heb je ook al een idee in welk tijdperk je dit station gaat bouwen? Er is in de loop van de tijd veel veranderd.zelf vind ik de bouwstijl met die witte blokjes, het kunstwerk wat er voor staat en het laad los gedeelte voor leger materieel uit Havelte een hele leuke combi.ben dan ook erg benieuwd wat het gaat worden.
Het begin is er (weer) Fred Als ik naar jouw sporenplan en deze tekeningBron: SporenplanOnline, klik hier voor de gebruikte symbolen.kijk dan zie ik toch best wel veel overeenkomsten.Jij heb een extra spoor gecreëerd, laten we dat even 410 noemen, daarvoor kan je m.i. de seinopstelling van spoor 413 gewoon overnemen, dus aan beide zijden een laag geplaatst sein rechts van het spoor.