Jongen, ik vind het dapper dat je hieraan hebt meegedaan. Ik zou dat zelf niet kunnen zo met mijn bek in de volle schijnwerpers en laat maar eens zien wat je kan in 3 dagen waarover een leek jaren doet. Ik vind het knap.
Als je wat wilt leren moet je de kerstspecial van 2 jaar terug van Bentink bekijken. Daar wordt hogeschool getoont. Maar niet voor het grote publiek.
Maar even ter inzage voor de rest als inzage aan de monsterklus die Concept Street mee te dealen heeft.Elk team heeft een cameraploeg bestaande uit een cameraman, verslaggever en geluidsman. Zij filmen de teams de volledige bouwtijd.Dat zijn dus 3x 24 uur beeldmateriaal oftewel 72 uur aan beeldmateriaal van de teams. Daarnaast worden de host en Jury ook gefilmd en zijn er vele quotes van deelnemers. Bij elkaar gemiddeld 150 uur aan beeldmateriaal wat door de regisseur en programmadirectrice terug worden gebracht naar 50 minuten.
Maar ik kan het zeker iedereen aanraden, het is onze hobby voor de grote massa.
Ik schrok elke keer weer van de hoeveelheid data die elke eind van de dag opgeslagen werd op meerdere schijven.
Deze kerst gaan we met een klein team een module aanpakken in 2 dagen. De resterende modules voor een OntraXS! waardige baan worden afgebouwd in maart tijdens de 2023 editie van OntraXS!.
Klopt, maar het wordt niet met 4K of hoger opgenomen..... Wat ik begreep in full HD formaat (1920 x 1080). Dus dan is het al een heel ander verhaal. Ze hebben eigenlijk altijd met 4 camera's gefilmd over de dagen en dat leverde toch heel wat data op. En dan hebben we nog niet alle geluidssporen meegeteld van alle deelnemrs, Andre, Evan en Joyce.Best indrukwekkend voor een eenvoudige papiermaker