Dat wisten we, daarom wachten we braaf met reacties tot jij hebt gekeken.
Bijna alle teams waren dit jaar samengesteld
Maar ik had gehoopt dat het een educatief programma zou zijn waar je thuis van kon leren.
Of ben ik zelf al zo oud, bouwjaar '71?
Precies dat. Elke keer als André roept dat er nog zoveel tijd over is zie je iedereen nog steeds verbaast kijken. Dat weet je inmiddels toch wel.
Als je wat wilt leren moet je de kerstspecial van 2 jaar terug van Bentink bekijken. Daar wordt hogeschool getoont. Maar niet voor het grote publiek. Oja. Ligt dat nu aan mij of is de gemiddelde leeftijd niet zo hoog als wij allen denken? Of ben ik zelf al zo oud, bouwjaar '71?Ik vind het leuk amusement. Zeker vergeleken met de rest van de ende(mol)/(lose)(?) berg bagger op de andere zenders.Dus in vergelijking met de rest van het pulp op televisie vind ik het geweldig amusement voor op zaterdag avond.Iedereen die het van laag niveau vind.....Wat ben je toch een geweldige kanjer. Vergeleken met jou is Joseph Brandl een prutser. Laat dat dan ook maar eens zien. Kanjer Ik denk dat velen die zeuren niet eens zelf bouwen en daar een k#tsmoes voor hebben. groet Jeroen