Uitdaging 3:Hij moet ook fysiek passen, want de afmetingen van de standaard versie uit de bouwdoos zijn te fors. Ten eerste de 'Anlage' moet in het puntstuk tussen Spillwinde en Gleiswaage worden opgenomen.Dat vraagt om enkele aanpassingen:- De werkruimte en bovenliggend dak komen binnen het profiel van één van de sporen: Dus afsnuiten dak en laten inspringen van de werkruimte ter plekke.- De zandbunker moet de vorm van een puntstuk krijgen.- De houten toren moet iets naar achteren en dus ook naar boven gezet worden om op de dakhelling aan te sluiten
En dan valt op dat ik nog wat vergeten ben ....
Er is weer bouw-activiteit op de Alt-Wutachtalbahn.Het aankleden van de Versorgungslage Fützen met a. Besandungsanlageb. Tankstellec. Gleiswaaged. Bockkrane. Güterbahnsteig mit Kranf. Portalkran mit kohlenbanseng. Machinehalleh. Segmentscheibei. SpillwindeDeze onderdelen zijn op het kleine Betriebswerk BW van Fützen ondergebracht.Lees meer op https://www.alt-wutachtalbahn.nl/versorgungslage-futzen/
Ik wil hem nog wat verouderen, versmeren zoals dat ook op de handleiding staat.
Er is weer bouw-activiteit op de Alt-Wutachtalbahn.De komende dagen/weken volgen weer berichten over een aantal onderwerpen die ik sluimerend wat verder heb gebracht:Het aankleden van de Versorgungslage Fützen met a. Besandungsanlageb. Tankstellec. Gleiswaaged. Bockkrane. Güterbahnsteig mit Kranf. Portalkran mit kohlenbanseng. Machinehalleh. Segmentscheibei. SpillwindeDeze onderdelen zijn op het kleine Betriebswerk BW van Fützen ondergebracht.