Echt mooi te zien, dat N absoluut geen beperkende factor is!
Een opmerking van haar kant: de cabine van de vrachtwagen is te schoon.
Hoi Tom,Ik heb snel je link bekeken het het station Rathmannsdorf ziet er leuk uit. Ik zie wel wat overeenkomsten. Op google maps heb ik ook even gekeken, maar daar lijkt het erop dat de meeste sporen inmiddels zijn verdwenen, en dat alleen het doorgaande spoor er nog ligt. Jammer, maar dat lijkt het lot van veel kleine stations te zijn. Je hebt niet over de afmetingen heen gekeken in m'n topic, want ik heb ze nog niet vermeld. Maar daar valt wat aan te doen! Hieronder een screenprint van m'n baanontwerkp in WinRail, dat je kunt vergroten door erop te klikken. Hierin staan langs de kanten linealen met een verdeling in centimeters.Hopelijk kun je zo een beetje een beeld krijgen van de verschillende afmetingen.Het gedeelte op m'n baan dat nu is aangekleed (vnl. rond het zijlijnstation) ligt op de tekening schuin rechtsboven het trapgat. De lichtgroene sporen zijn zichtbaar, de grijze niet. Oranje zijn de dragende latten van de constructie onder de baan.Zoals je kunt zien ligt het station net over een keerlus heen (grijs). Doordat de baan onder het schuine dak ligt, kan de keerlus - die dus lager ligt - wat verder naar achteren doorlopen. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten, dan zal ik m'n best doen ze te beantwoorden.Groets, Hans
Ik moet ook nog ergens wat foto's hebben van de 'huisvlijt van een Wiking artiest' die een aantal jaren geleden via eBay een paar prachtig gedetailleerde vrachtwagens verkocht. Die vond ik zo fraai dat ik de afbeeldingen heb opgeslagen. Wellicht geeft dat nog meer inspiratie.
De frontseinen branden nu alle drie dat het een lieve lust is. En de sluitseinen zijn goed zichtbaar, ook overdag.Nu nog anderhalf treinstel te gaan...