Goed om 16:54 krijg ik het bericht dat het pakketje is geleverd, vreemd, briefen bus niet horen klepperen. Dik anderhalf uur later nog niks, maar eens een bericht sturen naar Post NL.Net bericht verzonden, kleppert de briefen bus, hoe dan ??Goed opnieuw Post NL bericht gestuurd, dat het er nu wel is.
Tja, het heet ook kopersbescherming, niet verkopersbescherming. En dient niet om iets af te dekken qua risico met bezorging, maar meer dat je als koper niet wordt opgelicht (niks verzonden of een defect/afwijkend artikel). Als je bang bent dat er iets mis gaat met de bezorging, zeg dan dat je alleen maar verzekerd verzendt.En die 5% betaal jij toch niet, maar de koper? Dus ik zou niet weten waarom je dat niet mogelijk zou maken.
vanmorgen op de app tussen 10 en 12:00 , maar plots valt de app uit gaat net de bel en zie ik de bezorger nog in zijn bus stappen en ligt het pakketje op de mat bij de voordeur.Kijk ik de video terug gooit de bezorger het pakketje op de mat belt aan en rent naar de bus , of hij een cobra aan mijn voordeur heeft geplakt.
En over wat wel en niet mag: als verkoper bepaal ik hoe ik verkoop. Dus of ik gebruik maak van de Marktplaats mogelijkheden voor betalen en kopersbescherming.Als ik dat niet wil dan kunnen kopers dus op andere manieren geld aan mij overmaken en stuur ik het gewoon zelf op. En als een koper dat niet wil dan hebben ze bij mij pech.Dat mag gewoon...