Moeten wij dit nog langer pikken? Bezorgers worden opgejaagd, gedeeltelijk onze schuld omdat wij zitten te springen op ons pakketje.
Vandaag een pakket verzonden met PostNl. Ik krijg via MP pas mijn geld als de koper heeft getekend voor ontvangst. Ik knijp hem, want als die chauffeur het pakje in hartje Amsterdam voor een deur neergooit, zelf de handtekening zet en er vandoor gaat, ben ik mijn dure handel kwijt en krijgt koper zijn geld terug en met een beetje geluk staat zijn pakje ook nog voor de deur.
Aangeven dat het naar een postNL-punt moet. Dan wordt er gekeken naar een ID / Rijbewijs / Paspoort en een handtekening. Normaal gesproken kan je dat ingeven dat het naar een PostNL-punt in de buurt mag. Ik weet niet of dat ook via MP mogelijk is.
k weet niet of dat ook via MP mogelijk is.
Via Marktplaats kun je alleen naar een DHL servicepunt selecteren bij een betaalverzoek, of je moet aangeven dat je zelf de verzending regelt.
als ik het ophaal is gewoon mijn achternaam zeggen en adres en ik heb het pakketje in handen, geen ID controle niks
Je kunt nu nog je bezorgmoment aanpassen toch?
Geld pas krijgen als verkoper het ontvangen heeft, is de kopersbescherming, die staat standaard aan bij Marktplaats maar kun je ook uitzetten bij het aanmaken van een betaalverzoek