We hebben het vaak over de werkdruk van de bezorger. Maar die was er 100 jaar geleden ook al hoor Een foto die ik vond in de FB groep "Historic photograps"; Chicago 1929:Screenshot_20231214_125746_Facebook by Ronald Halma, on FlickrIk durf te wedden dat hij het ook zwaar had... en zeker niet meer verdiende in verhouding dan tegenwoordig het geval is
Die smile zet hij op omdat hij weet wat wij niet weten: hij is op weg naar een afhaalpunt.
De klantenservice chat van PostNL."welkom bij de chatbot", stel je een simpele vraag krijg je de reactie: "Ik begrijp uw vraag niet". Wordt je doorverbonden met de medewerker stel je daar de vraag krijg je alleen maar als reacties terug "Daar mag/kan ik niets over zeggen". Ik denk stiekem dat de chat bot en de medewerker dezelfde zijn.
Na het uitstellen van donderdag naar vrijdag en van vrijdag naar zaterdag en van zaterdag naar maandag. Pakket via PostNL nog steeds niet ontvangen. Track en trace staat momenteel op. Wij hebben het bezorgmoment niet gehaald. We bezorgen je pakket maandag 4 december tussen 12u30 en 15u." De kans dat ze die ooit nog bezorgen is daarmee wel heel klein aan het worden.