Als locatie zie ik twee vierkantjes maar het grote verschil tussen de pakjes is dat de ene het land in ging en de ander uit. Ik denk dat het verschil ook daarmee te maken heeft.
Bestellingen die met PostNL bezorgd worden gaan eigenlijk altijd goed en zonder problemen. DHL is een ander verhaal. Ik woon in het buiten gebied en de bezorger van DHL neemt vaak niet eens de moeite om uit te stappen. Pakketje wordt gewoon uit de bus gegooid in de voortuin (al 2 keer gezien want we waren gewoon thuis) Als we geluk hebben gooien ze het over de poort heen en telkens maar hopen dat er niets stuk gaat. Klacht indienen bij DHL is zinloos, je krijgt gewoon niemand te spreken en op schriftelijke klachten krijg je een standaard antwoord. We zullen de bezorger aanspreken enz. We bestellen daarom niks meer bij webshops die met DHL bezorgen, snap best dat de bezorgers het erg druk hebben maar gooien met pakketjes gaat gewoon nergens over.
Wel voorzichtig zijn met wat je filmt. AVG is watching you..
Waar staat dat?
Zoals dh3201 beschreef heb ik begrepen als filmen vanuit de woning.
82 pagina's samenvattend kun je eigenlijk maar 1 conclusie trekken: Ervaringen zijn wisselend positief en negatief.
Yep, en verschillen heel erg per regio.Jos.