... Alle richtingen veranderen in 2 sporen voordat het volgende intercity station bereikt wordt: ...Utrecht -> Den Haag / Rotterdam: Splitsing Den Haag en Rotterdam
Je zult een locatie/station moeten vinden/maken in de stad Utrecht die buiten het centrum ligt en toch een goede aansluiting heeft. Je kunt een busstation maken op de plaats waar nu de opstelsporen liggen.
Gewoon het Oosterspoor vanaf Blauwkapel naar (het oorspronkelijke) Lunetten heropenen/heraanleggen en in de buurt van het oude Lunetten een overstapstation bouwen met cross-platform. Je kunt dat station dan bereiken vanuit Amsterdam via Hilversum, Noord/Oost via Amersfoort, Arnhem en Den Bosch. Met slim plannen IC verbindingen en aansluitingen om en om via CS en Lunetten laten lopen plus een hoogfrequente pendel CS--Lunetten v.v.Men zal zeggen: de Gemeente Utrecht wil het Oosterspoortraject volbouwen. Maar de Gemeente wil toch van de congestie met al die buslijnen af? Laten ze dan een wezenlijke bijdrage aan de oplossing leveren.Dirk
Ja, want er is momenteel al helemaal geen gebrek aan opstelcapaciteit, en zeker niet in Utrecht... Dus het enige wat je ermee creëert is een nieuw probleem...
Er is een groot capaciteits-gebrek (zitplaatsen), dus iedere trein die daar staat of ergens anders en niet bij een werkplaats voor onderhoud/herstel als de sodemieter de baan op.Aangezien de locatie daar een opstel locatie is kan hij dus opgeheven worden.Groet,Gerard van der Sel.PS. Ik weet dat je een trein soms even een uurtje kwijt moet, en je die jongens schaal 1:1 niet even oppakt en naast de rails zet.
Aangezien de locatie daar een opstel locatie is kan hij dus opgeheven worden.PS. Ik weet dat je een trein soms even een uurtje kwijt moet, en je die jongens schaal 1:1 niet even oppakt en naast de rails zet.