Ik bedoelde hoe moet het personeel bij het materieel komen. Of terug op de standplaats..Je kan niet verwachten dat als ik snachts de laatste naar Tiel rijd. En daar dan me auto heb staan omdat me trein daar eindigt...
Je gaat voortdurend uit van het huidige wegenstelsel en hoe je daar met de auto wegkomt. Dat lijkt me niet zo zinvol. Als ik op maps kijk, zie ik ruime mogelijkheden om daar met het ov weg te komen, mits ruim wordt geïnvesteerd. Dat is ook wat wordt voorgesteld.
Meer wie zegt dat je daarvandaan met OV weer de stad in moet? Het zal voornamelijk gaan om een verkeersstroom tussen Lunetten en de Uithof.En dan heb je van de Waterlinieweg dus geen last.
Al zou je dat doen, dan word de stad een nog grotere verkeersdrama door de vele overwegen op de oosterspoorlijn die dan nóg langer dicht liggen in een aantal toegang wegen van de stad Utrecht.Daarnaast is Utm-Ln al herontwikkeld, ligt er bij Ln een trambaan in de weg en is de spoorsituatie op Utm ook aangepast en ongeschikt geworden voor dit soort ideeën.
Een IC station ter hoogte van Utrecht Lunetten zal een verkeersstroom in de richting van Utrecht CS geven, die de reizigers van en naar het noorden/westen omvat.
Iemand die bv bij TATA-steel in de volcontinue werkt heeft hetzelfde probleem. Deze lost het zelf opGroet,Gerard van der Sel.