Ongetwijfeld.Blijft opmerkelijk dat de eerste klas het wel heeft. De tweede niet. De groene zijn bij beide klassen voorzien.
Deelseries plan P1 t/m P5:-Groen, rode bies, proefsnor (schaarstroomafnemer)-Groen, creme bies en snor (schaar of eenbeensstroomafnemer)-Groen, creme bies, snor en vishaak (schaar of eenbeensstroomafnemer)-Groen, creme bies, snor, vishaak en reclame banen (schaar of eenbeensstroomafnemer)-Geel, vishaak, reclamebanen (schaarstroomafnemer)-Groen, creme bies, snor en vishaak (schaarstroomafnemer, derde frontsein)-Groen, creme bies, snor, vishaak en reclame banen (schaarstroomafnemer, derde frontsein)-Geel, vishaak, reclamebanen (schaarstroomafnemer, derde frontsein)-Geel, vishaak, blauwe band, grijze deuren (schaar of eenbeensstroomafnemer, derde frontsein) kleine coach-Geel, vishaak, blauwe band (schaar of eenbeensstroomafnemer, derde frontsein) kleine coach-Geel, vishaak, blauwe band (schaarstroomafnemer, derde frontsein) grote coach, twee sprinterramen t.h.v. bagage afdelingBijzondere:-Geel, vishaak, reclamebanen, geheel uitgerust met sprinterramen (schaarstroomafnemer, derde frontsein)-Geel, vishaak, blauwe band, geheel uitgerust met sprinterramen (eenbeensstroomafnemer, derde frontsein) kleine coach-Geel, vishaak, blauwe band (een bak schaar en een bak eenbeensstroomafnemer, derde frontsein) kleine coach[Door een bak wissel van twee treinstellen, hebben er jaren twee stellen rondgereden met verschillende stroomafnemers op de kopbakken]-Vrijheidstrein-765 Geel, Grijze proefsnor (afscheid), vishaak, blauwe band (schaarstroomafnemer, derde frontsein) grote coach, twee sprinterramen t.h.v. bagage afdeling-Treinstel 1970(776) Geel, vishaak, reclamebanen (Eenbeensstroomafnemer, derde frontsein) aparte indeling: Ak (geheel afwijkende bak indeling), Ar, A, Bk-Treinstel 1970(776) Geel, vishaak, blauwe band (Eenbeensstroomafnemer, derde frontsein) aparte indeling: Ak (geheel afwijkende bak indeling), Ar, A, Bk-768 reed laatste jaren rond met een tot BDk verbouwde ABDk van een tweetje, Geel, vishaak, blauwe band (schaarstroomafnemer, derde frontsein) grote coach, twee sprinterramen t.h.v. bagage afdelingMuseum uitvoeringen:-Museumtrein 766 met bijzondere blauwe neus beschildering om af te wijken van de te slopen treinstellen-Museumtrein 766 Intercity weer met gewone neuzen-Museumtrein 766 groen maar met de extra sprinterramen-Museumtrein 766 geel met reclame maar met extra sprinterramen (nooit historisch correct, want ze is meteen van groen naar geel met blauwe band geschilderd, maar was t.b.v. de film van de trein kaping, dus je zou er nog kogelgaten op kunnen schilderen en de filmset in 1:87 nabouwen, leuk voor Artitec, tanks hebben ze al, paar treinkapers als minifiguren)-Museumtrein 766 groen maar met weer terug gebouwde bagageruimte-Museumtrein 766 groen, rode kruis 150 jaar stickersZonder de museumtrein 766 al 25 versies, wel inclusief de vreemde eenden in de bijt, maar ik heb hier niet eens rekening gehouden met:-Eind jaren 60 ATB inbouw en bijbehorende extra elektra pijpen op het dak, wat voor een verdubbeling va het aantal groene versies zonder derde frontsein kan zorgen.-Jaren 70 werden de derde frontseinen aangebracht, maar bij de groene bleven de trappen zitten, bij sommige gele (met reclamebanen) ook en bij sommige gele (met reclamebanen) waren de trappen al verwijderd en de midden handgreep op de neus aangebracht.