ow, das nogal uh... brrr. gegarandeerd dat je niet in t midden zit zonder CNC-draaibank. en daar gaat ie dan brrbrrbrrbrrbrrbrr *hobbelhobbel*
CNC draagt niet echt bij tot de nauwkeurigheid. Maar een draaibank is inderdaad de beste garantie om dat gat goed in het midden te houden.Heb je geen draaibank, en moet je je behelpen met een boormachine, dan is er nog een andere truc: andersom werken. Dus je boor in de bankschroef zetten, en dat tandwieltje in de boorkop.
CNC draagt niet echt bij tot de nauwkeurigheid. Maar een draaibank is inderdaad de beste garantie om dat gat goed in het midden te houden.
Klaas, ik weet niet hoe je dit bedoelt, maar nauwkeuriger als een CNC bank is er niet hoor, als hij goed geprogrammeerd wordt heb je toch iets meer zekerheid dat het gat exact in het midden komt dan door handmatig te centeren....
Zoals de Fransen zelf al zeggen: hun asje komt uit een motorrijtuig type X2200, en die had bij Lima wél asb-tjes .Overigens staat er ook de waarschuwing bij dat je de tandwielen moet opboren tot 2,5 of 2,6 mm diameter, zoals geleverd zit er een 2mm-gat in... dus bereid je voor op enig extra werk.Arjen.
Maar wat betekent dat nou dat ze er alleen 1 hebben met boring 2 mm of is het nu zo dat ze ook nog een ander hebben met een boring 2,5mm.
Ik heb nog een site gevonden in het italiaans dus kijk maar eens wat we van die tandwielen vinden? zijn het de orginele? of is het ook een vernieuwde versie? http://www.lineamodel.it/RICAMBI%20RIVAROSSI%20made%20in%20ITALY.htm