@Artitec, bedankt voor het ontwikkelen en uitbrengen voor het mooiste gedetailleerde NS treinstel tot nu toe gemaakt. Zelfs de sleutelgaten op de cabinedeuren zitten er op en zijn aangezet met zilver !!! Ik denk dat je gewoon diesel ruikt als je dit treinstel op je baan laat rijden.
Ik wacht eigenlijk op een gele versie met (voor een deel) Sprinterramen.Zit die er nog in de planning denken jullie?
Oud nieuws en plagiaat? Heb ik in 2008 al laten zien: lees deze post op BNLShttp://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,2555.msg175133.html#msg175133...Zou dus iets zijn voor de encyclopedie. Ik heb ook vaak dat ik iemand iets heb zien doen en dat wil ik dan ook nog eens maken, maar geen idee waar ik dat terug kan vinden.mvg,Ivo
Ha die Ivo,Ik heb dat oprecht nooit gezien... maar je tip van die encyclopedie is wel aardig inderdaad. Je moet ook maar net weten dat 'iemand' het acht jaar geleden al eens beschreven had... Ik had de tip van Karst gelezen, bij de DE-3 destijds, vandaar ook mijn latere opmerking in het forum. Maar goed, er zijn vast zat lezers (van RH) die niet op BNLS zitten. Je stellen zien er mooi uit overigens!groetPeter
Zo te zien mist het linkervignet op de B-bak.
De 141 in Nijmegen op 25-11-1985. Zo te zien mist het linkervignet op de B-bak.
Zou ik niet op rekenen. Kost 1 (alleen B-bak) of 3 nieuwe mallen ( 1 in het geval van de 125 dacht ik zo uit mijn hoofd ) en kan me niet voorstellen dat dat lonend is en zeker niet voor de prijs die het stel nu kost
In het januarinummer van Railhobby zal ik laten zien hoe je deze Artitec koppelingen nog wat verder kunt pimpen; in deel 3 van de Mat'64-4 in model ;-)