Sketch uses 444bytes (1%) of program storage space. Maximum is 32256 bytes.
Sketch uses 444 bytes (1%) of program storage space. Maximum is 30720 bytes.
ik heb het Mardec bestand ook als .ino, met Arduino CC krijg ik dat niet geladen op een Uno
met het mardec upload tool lukt het wel op een Uno, niet op een Nano, dus ??
Een experimentje met die bootloader kan ik nog wel eens doen, maar daar moet ik me eerst eens in verdiepen,
(dat gaat bij mijn huidige printen niet helemaal naar mijn zin)
en ik wil nog even zien of de servo's per stuk bewegen of dat ze ook tegelijk kunnen bewegen.
Om Mardec te uploaden naar een Nano moet je de Arduino IDE gebruiken. De standaard bootloader is echter te groot waardoor er te weinig geheugen vrij is voor Mardec. Je kunt echter de bootloader vervangen. Zie daarvoor het document fixing the bootloader op https://www.arcomora.com/download/Daarna kun je de IDE gebruiken om de .INO file te uploaden.
Dat klopt. De goede lezer had er natuurlijk even de Mardec handleiding bij gepakt..Arcomora biedt dus een handreiking om alsnog met een Nano en Mardec aan de gang te gaan.En, ja, Mardec kan 12 servo's tegelijk laten draaien.MvgNico
Uno weer aangesloten, updaten naar 7.0? ja doe maar. Maar dat gaat dus niet, foutmelding. Dan maar opstarten zonder update en foutloos draaien. (2e regel van Mardec geeft aan : UNO version 7.0)
Sorry, reading back fuses was unreliable