Het verhaal van Joop bevestigd wat ik door de draad heen probeer aan te geven; als je basis niet goed is zal ATF geen verbetering brengen.
- Je moet beschikken over en kunnen werken met een wattenstaafje- Je moet kunnen inschatten hoelang circa twee centimeter is
Tot nu toe heb ik de volgende nadelen langs horen komen:Rails wordt vetBeïnvloeden van de stroom doorvoerReageren met het plastic van bielzen / de treinen Versnelde slijtage van antislip
Zelf heb ik in de loop der decennia een aantal maatregelen genomen die bij elkaar hetzelfde effect hebben. Werkt goed, ik verander niks en zie geen reden atf op de rails te gaan smeren.
Ja, nou zijn jullie op basis van de praktijk weer bezig door niet-gebruikers bedachte problemen weg te wuiven.
Maar ik vind wel dat als je hier zo stellig beweert dat er wel nadelen aan zitten (bericht 604), dat het dan zo langzamerhand niet meer om veronderstellingen, maar om aantoonbare nadelen moet gaan. Die vind ik eigenlijk nog niet in dit draadje.
Je hebt in dit topic je punt allang gemaakt, meerdere keren zelf.
Er zijn vrienden van mij die echt dat als nadeel aangaven.
En hebben die vrienden het ook gebruikt? En in de voorgeschreven uitermate zuinige dosering?
- Je moet beschikken over en kunnen werken met een wattenstaafje - Je moet kunnen inschatten hoelang circa twee centimeter is
er zijn geen nadelen als je het op de juiste manier gebruikt.
Vertel vertel. Ik heb eigenlijk altijd eerst moeten schoonmaken voor er gereden werd.