Extra investeren om een probleem op te lossen is mi alleen nodig als daarmee het hele probleem opgelost wordt. En dat is in dit geval niet het geval. Er kunnen ook met een ultieme keerlus andere factoren het signaal verstoren. Uiteindelijk is het gewoon een verschil in benadering, niks meer en niks minder.
Maar zoals ook verderop al aangehaald, die signalen worden ook door andere factoren beschadigd. Dus hoe groot is dat probleem dan nog?
@Karst: bedankt voor je heldere uitleg mbt de DR410 en ook mbt het gebruik ervan bij de spoordriehoek . Wat zou je eenvoudige fix mbt de BNLS booster (die schijnbaar goed in de markt ligt en ik ook dit item al een tijdje volg) zijn en is hij dan wel te gebruiken in combinatie met de DR410?
is de ultieme keerlus de goedkoopste oplossing.
Maar inderdaad, zes draadjes aan de rails aansluiten in plaats van twee. En als je meer bezetmeldpunten nodig hebt, wordt dat verschil in aan te sluiten draadjes nog wat kleiner.
Hallo Roelco,Vergelijking met de steenslag:Een kleine schade op de voorspoiler is niet boeiend. Iedere week een ster in de voorruit is een probleem. De omvang van het probleem zoals ik het ken is dat er wat plekjes op de voorspoiler ontstaan, en verder niet.Jou benadering komt dan in mijn ogen op het volgende neer:Om lakschade door steenslag te voorkomen ga je niet meer op wegen rijden die net van een nieuwe laag split voorzien zijn. Als je de auto wilt gebruiken, zal je wel over andere wegen moeten rijden. Er is één oorzaak weggenomen, namelijk los split, maar dat betekend niet dat er geen lakschade door steenslag meer ontstaat. Dat kan namelijk ook op andere wegen gebeuren.Wat doe je dan? Helemaal niet meer met de auto rijden?Groet,Tjalling
Ik begrijp dat er gekozen kan worden tussen goed en beter .....