1. Geen idee om eerlijk te zijn, wat is de minimaal aan te houden afstand? Wellicht dat ik dit eens kan uitproberen en zo nodig kan aanpassen.4. Tja, is het visueel een probleem of echt een probleem dat het kan ontsporen? Want dit deel is voor het oog niet zichtbaar. En hoewel ik punt 2 nog helemaal moet maken heb ik voor punt 4 de constructie al klaar :-(
Roofmate, waar haal je dat, ik heb het nog nooit gezien bij de bouwmarkt.
Vastzetten d.m.v ballasten vind ik vooralsnog direct zo'n definitieve stap voor een eerste baan. Wat als ik over een jaar of twee toch weer eens een andere baan wil bouwen, moet ik dan direct al mijn rails vervangen of kan dat met enige moeite nog netjes gedemonteerd worden?
In dat geval dan toch maar op zoek naar kleine schroefjes. Zijn daar speciale schroeven voor dat jullie weten voor Fleischmann profi rails?En waar haal ik zoiets?
Ik zie op het forum bij velen dat ze dan nog vaak weatheren dmv verf. Geldt daar dan ook voor dat wanneer je waterverf gebruikt die ook later weer eenvoudig kunt afwassen?
In dat geval dan toch maar op zoek naar kleine schroefjes. Zijn daar speciale schroeven voor dat jullie weten voor Fleischmann profi rails? En waar haal ik zoiets?