iemand al iets gevonden over voorraaddeuren met of zonder ramen in de Armz 211..?
Roco levert onder nummer 44751 de ARmh met Speiseraum en venster in de voorraaddeur.
Heb het filmpje niet gezien, maar ik kom na een snelle zoektocht uit op de mogelijke informatie dat in Duitsland de Hectometerpaaltjes op 50 meter uit elkaar staan.En dan is het niet 180 km/u, maar 90 km/u.
In Houten wielstellen met kleinere wieldiameter en lage flenzen gekocht, voor onder de Piko ARmz.Dat ziet er een stuk beter uit dan de veel te grote Piko-wielstellen.
Een Am 203 kwam je niet zo gauw in het midden van het tweede klasse deel tegen. Als ze al werden ingezet, was het als versterkingsrijtuig (gedeclasseerd) aan het eind van de stam.
Heb het filmpje niet gezien, maar ik kom na een snelle zoektocht uit op de mogelijke informatie dat in Duitsland de Hectometerpaaltjes op 50 meter uit elkaar staan.
Welke Bpmz’s waren eerder, die met het dak in Umbraugrau of die met het Edelstahl?
Ik heb in 1988 in Münster een “Edelstahl Bpmz” in blauw-beige gefotografeerd waarvan alle grote ramen ongedeeld waren.