@ Marc , Dan kom je dus 3x zo duur uit .
Hallo Bert,De 8A versie van de adapter wel Je hebt met die spullen genoeg om mooi te beginnen met led-verlichting. Denk eraan dat je zo om de 30 tot 40 cm boven je baan een ledstrip hangt. Dat geeft het mooiste licht. Dit is een beetje afhankelijk van de hoogte van de verlichting tot de baan. Zie ook mijn draadje.Groet Ronald.
Sinds kort ook de ledstrips uit China in mijn bezit en boven mijn baan gemonteerd.Prachtige verlichting, maarrrr de geleverde voedingen zijn ronduit bagger!! De eerste voeding die ik aansloot bleek al te trippen bij 3 stripppen van 2m (3,6A).De tweede aangesloten op de RGB strip leek goed te werken, maar wordt naar verloop van tijd zo wit verziekend heet dat gevreesd mag worden dat deze geen hoge leeftijd zal bereiken. De derde voeding gaf al compleet de geest na twee keer inschakelen. Het ding open gewurmd en een zwaar geblakerde print aangetroffen, in de kliko dus.
Normaal gebruikt een ledstrip met 60 5050 leds p/m ongeveer 1,2A per meter.
Hoi,Ik zie hier schrikbarende stromen langskomen... De strips waarover Martin ( miloco ) en ik het in het begin van dit draadje over hebben ( 5050 LEDs ) trekken de volgende stromen:Warm-wit: 2.1 Amp / 5 MeterRGB : 1.8 Amp / 5 MeterBeide gemeten met/aan een gestabiliseerde 12V labvoeding.Ik heb op de DDPB in totaal 8 Meter WW en 8 Meter RGB ingebouwd en voed die uit twee 5 Amp voedingen.Grtzz,Karst
de een bezit niet eens een CE keur,