In het 10 uur journaal zat een reportage vanuit België. Dankzij de wafelijzerpolitiek rijden er in Vlaanderen kennelijk Thalys-treinen waar geen hond in zit. Die treinstellen zouden prima gebruikt kunnen worden voor inzet tussen Amsterdam en Brussel.mvg,Gert
Met andere woorden: als men een paar jaar geleden even GOED had nagedacht en over zijn/haar eigen trots was heengestapt, had men nu deze discussie niet hoeven te voeren omdat we dan hadden geweten dat dit een onrealistisch, belachelijk project was en het hadden afgeserveerd. Klinkt dit bekend in de oren?
Klopt inderdaad . . .
Ik las vanmorgen ,dat een vervoerder naar het buitenland minstans 75% van zijn reizigers naar het buitenland moeten gaan. De overige 25 % mag in Ned. reizen.
Prachtig dat soort nonsens he! Wie bedenkt nou zoiets? . . . Mooiste vind ik dan nog dat er mensen zijn die dit soort regels bedenken en er nog zelf in geloven ook.
Ik kort je antwoord maar even in. Samenvattend lees ik dat we het verbazingwekkend eng met elkaar eens zijn! Concluderend stel ik dan, om bij mijn oorspronkelijke punt terug te komen, dat de gestelde eis regeltechnisch eigenlijk helemaal niet zo raar is als deze in eerste instantie lijkt te zijn . . . :