Exact! Anti-cyclisch investeren!M.a.w.: men zou moeten bezuinigen tijdens een hoog-conjunctuur.Had men dat gedaan, dan was er nu geld geweest om serieus te investeren.Helaas raakt men kennelijk dermate snel verslaafd aan het pluche dat men tijdens een hoog-conjunctuur cadeautjes gaat weggeven aan de kiezers in de hoop het verblijf op de zetels nog wat te rekken.Eigenlijk best wel zielig...mvg,Gert
Er is schijnbaar sprake om te zien of VIRM aangepast kan worden en/of men met traxx en rijtuigen stammen na wat aanpassen miss wel hogere snelheden kan halen op de HSL.
meneer vroonhoven
Blijkbaar stel mevrouw Van Vroonhoven dat de VIRM na aanpassingen sneller kan en mag dan die 160 km per uur.Bij ons bij Nedtrain waar we de VIRM onderhouden hebben ze er nog nooit van gehoord.Harm
want ene vroonhoven stelt blijkbaar dat men met VIRM al proeven doet Of dit klopt is me een ,zo nee is dan de krant die een foute conclusie trekt,of doet de genoemde Vroonhoven zomaar een uitspraak ?
Zo ver ik weet was bij het ontwerp van VIRM al rekening gehouden met ombouwen naar 25KV, correct me if I'm wrong. Maar zelfs al zijn ze dit aan het uitvoeren, zal het nog wel even duren voordat men hier een dienstregeling mee uit kan voeren. Ik denk dat er dan eerst weer een toelatings procedure gestart moet worden etc. Dan komt er ook nog bij dat VIRM nu alleen met ATB uitgerust is, dus ook het beveiligingssysteem moet op de schop. Dat is ook niet iets wat in een week geregeld is. Dus op korte temijn zie ik dit niet zo snel als oplossing..