ik wordt dat korte pikkies gedoe zo zat hiier reageer nou eens gewoon inhoudelijk in plaats van dat kleinzerige zielige calimero gedragLees ook gewoon eens een keer, ik doelde niet eens op de veiligheid, maar je staat alweer te klapperen met de heetgebakkerde teentjes dat je je gelijk je eigen verhaal van maakt , en dat ik doel op de veiligheiod, en alleen maar omdat ik zeg leve het asfalt........ Daarom ben ik zo voor een verplichte leeftijdsvermelding hier, dan weet ik tenminste of ik tegen een peuter of een leuter ouwehoer hier
Ik vraag mij af of er ook nog wat gezegd gaat worden over de glazen wanden in de treinen. Deze zijn aangebracht om het doorzicht door de trein te behouden en toch nog compartimentering te hebben.
Wat me nog meer verbaasde was het slappe glas wat er overal in de treinen zat. Ik plak wekelijks hele scholen, kinderopvang en crèches vol met veiligheidsfolie, omdat het glas niet mag versplinteren.Volgens de regels moet ik het zelfs kitten, zodat het glas aan de sponning blijft zitten (gek genoeg bij overheidsinstanties moet ik dat achterwege laten vanwege de kosten).[...]Waarom hoeft dat niet in een rijdend object ?? ik denk dat dat al een hele zwik aan gewonden scheelt.
Denk dat afgesloten bagage rekken ook scheelt. Dit soort maatregelen voorkomen het ongeluk niet, maar scheelt volgens mij behoorlijk lijkt me zo
Ik snap eigenlijk niet eens waarvoor die wanden erin moeten.
ik zeg wel eens gekscherend als er weer zo'n project als ICMm en DDZ is tegen het management het is een gruwelijk mooi ontwerp, de reiziger zal daarvan lang kunnen genieten in de weilanden als de techniek waar dan op bezuinigd is het niet doet, ofwel stilstaat.