Ik ben benieuwd naar de oorzaak. Naar hoe dit kon gebeuren. Dit kan toch niet alleen te maken hebben met door rood sein gereden? D'r moet toch ook een rijweg verkeerd ingesteld zijn? Hoe kan dat? D'r is toch altijd ook een beveliging als je een rijweg vekeerd insteld, werkte deze niet? Vragen die ik mij stel en zeker speculaas in zich hebben. Sterkte aan de nabestaanden van het slachtoffer en beterschap gewenst voor de gewonden.
Virm en slt worden gewoon hersteld
Bij een virm in een afdeling is dat niet meer dan een meter of 5 zes. Ik denk dat daardoor in de SLT de meest zwaar gewonden lagen zoals ik dat zag,
Stel je staat op het middenpad van de SLT, dat ding botst, volgens mij kan je dan in het ergste geval door dat hele stel naar voren glijden/lopen, ik denk dat als je dan een smakkert tegen iets maakt dat dat nog wel eens heel gevoelig kan zijn.Bij een virm in een afdeling is dat niet meer dan een meter of 5 zes. Ik denk dat daardoor in de SLT de meest zwaar gewonden lagen zoals ik dat zag, hoewel ik die man met de nek brace ook niet vrolijk vond kijken.
Ik snap eigenlijk niet eens waarvoor die wanden erin moeten.En volgens mij is dubbellaags glas wat anders dan veiligheidsglas.Nu weet ik niet wat er gebruikt wordt in welke trein, ik zat in zo'n rood en geel geval naar Brussel toe, en daar zat butglas in,voor de rest weet ik niet, ik heb voor de komende 20 jaar weer genoeg in een trein gezeten, leve het asfalt