De wanden van het wagentje zijn krom!
En jij je maar af vragen waarom de arbeiders iedere keer zo schelden als ze een van de zijdeuren deuren dicht moeten krijgen
..Het is daarom heel belangrijk dat we hier ook ervaringen over die rijeigenschappen uitwisselen. ...
ehhh, hoe denk jij dat z'n wagen d'r uitziet nadat de bovenkant een lel heeft gehad van een vracht in te laden profiel ijzer o.i.d. Of een volle knijper stortgoed. Goed, heb jij een wagen waarbij dat toevallig aan twee kanten gebeurd is ...En jij je maar af vragen waarom de arbeiders iedere keer zo schelden als ze een van de zijdeuren deuren dicht moeten krijgen
Ha! Inspiratie voor een verhaal bij het Bww in Lümmeln.
De discussie over mate van detaillering is praten over iets subjectiefs, zoals Jan al schreef. Dat komt door verschillen in interesse, vaardigheden en voldoening van modelbouwers.
Of een model goed rijdt, vind ik ook heel belangrijk.
Er komt weer genoeg leuk tijdperk drie materiaal dit komende jaar!
ehhh, hoe denk jij dat z'n wagen d'r uitziet nadat de bovenkant een lel heeft gehad van een vracht in te laden profiel ijzer o.i.d.
...met de Roco Line, Peco en Tillig rails waar de puntstukken duidelijk fijner zijn gemaakt. Omgekeerd wil ouder materiaal daar vaak weer lastiger door.
maar voor welk van de andere twee rijtuigen geldt hetzelfde?