Het liefst zou ik ook alle wielen vervangen door wielen van de juiste diameter en met gedeelde assen met puntlagers, zodat de stroomafname veel soepeler gaat
Zelf ben ik te jong voor interieurherinneringen van het mat '46, ik ken dus enkel het museumstel 273. Hiervan vond ik onderstaande foto op Flickr:[plaatje]
Klinkt met die extra flens dan eigenlijk meer als een een soort Lima-stroomafname.
Bij het museumstel is het interieur grotendeels teruggebracht in de oude staat, alleen de raamkozijnen aan de binnenkant zijn nog van kunststof.Eind jaren zestig is bij een (groot?) deel van de stellen het interieur opgefrist, met creme-kleurige wanden, aluminiumstrips in plaats van hout, en rode bekleding in de eerste klas.Verder werden de losse lampen ook vervangen door TL-balken. De vloer was daarbij donkergrijs, zoals ook bij plan E en plan U uit die tijd.De interieurrevisie is dus niet bij alle stellen uitgevoerd, sommige stellen hadden een nog vrijwel ongewijzigd interieur, waarbij alleen de wandbekleding werd aangepast naar creme-kleurig, en waarschijnlijk de vloer ook naar grijs, maar daar heb ik nooit goede foto's van gevonden.